Velkommen til Mustangklubben

Som klub vil vi gerne samle alle i Danmark som har interesse for Ford Mustang. Det er klubbens ånd, at alle medlemmer søger at være hinanden behjælpelige med informationsudveksling og lignende i alle spørgsmål i relation til Mustang – lige fra køb, vedligeholdelse over restaurering og forholdet til myndigheder i relation til afgifter m.v.

Det er ligeledes i klubbens ånd, at der er plads til alle, uanset alder, køn eller hvilken model af Mustang, man nu måtte brænde mest for. Dette kommer til udtryk såvel ved de køreture, der arrangeres bl.a. om onsdagen - Onsdagscruise – som på de lidt større arrangementer rundt om i Danmark, hvor klubben også deltager. Vi er en klub for hele familien med et fantastisk godt socialt sammenhold. Mulighederne er mange og kun medlemmerne sætter grænsen for klubbens udfoldelse og virke.